søndag 13. februar 2011

I herb :)

Nå har eg lagt inn min tredje bestilling hos iherb denne helgen! Det skal bli spennende å få produktene som eg ikke har prøvd ut tidligere. Før har eg bestilt og fått spirulina og stevia ekstrakt. Eg har ikke prøvd ut produktene skikkelig enda - så eg må vente litt med å komme med en vurdering.

Iherb selger naturlige produkter - helsekost, vitamintilskudd, organiske produkter til kropp (og sjel), matvarer, te, bakevarer, sukkererstatninger - egentlig alt mulig! Produktene får gode omtaler rundtom på nettet, og det er ganske mye rimeligere å nettshoppe enn å kjøpe det her hjemme.

Ved første gangs bestilling kan du bruke denne koden som linkes opp til meg og du får $ 5 i avslag på den første bestillingen. Kode for å få $ 5 i avslag - VUK418.



Om bestillingen veier uner 1360 g får en frakt til kun 4 $! Så en bør dele opp tunge bestillinger om mulig slik at frakten blir billigst mulig. Eg har alikevell fått pakkene rask levert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar