lørdag 29. oktober 2011

Nye iherb favoritter

Som hele den matglade bloggverden har eg funnet og lagt min elsk på iherb sine produkter. Det kommer stadig nye varer hjem, sammen med de klassiske som bestilles igjen og igjen (som te og krydder). Spennende og ofte billige, herlig te og varer man ikke finner her hjemme finnes lett på nettstedet iherb og sendes billig hjem til deg. Om du ikke har bestilt noe på iherb før, kan du bruke min kode VUK418 og da får du et avslag på $5. Pass på tollen, om du bestiller for under 200 kr så slipper du å betale toll. Det lønner seg oftes å bestille i flere omganger, selv om det koster frakt per pakke (det er rimelig frakt også, og bestiller du for under visse vektgrenser får du pakken helt til norge for $4, $6 eller $8 etter hva pakken veier - følg med under utskjekking, det kan lønne seg å dele opp pakken). Valuttaomregning finner du her.


Til bruk i bakverk, binder veske og deigen sammen, gir masse fiber og kan være med på å holde magen i gang.
680g koster 12.22 $.

Naturlig søtningsmiddel uten karbohydrater.
454 g koster $ 7.17

Søtning i porsjonspakning - stevia ekstrakt (bestilte feil og fikk denne som inneholder noe karbohydrater, det finnes en uten karbohydrater).
$5.99 - for pakke med 100 porsjonspakninger.

Har forelsket meg i teen fra merket stash -  kofeinfri te i mange gode smaker.
Te, per pakke $ 2.96.


I herb har også masse billig og kjempe gode krydder - i store pakker. Eg kjøper inn krydder (blandt annet paprikakrydder, spisskummin som eg har vært godt fornøyd med) og blander for eksempel taco krydder selv.



Dersom du bruker min kode så får eg en prosentandel i revards til å kjøpe produkter for. Når du er blitt medlem så får du en egen kode du kan dele ut og om andre bruker din kode vil du få en del til å kjøpe produkter for. Produktene her har eg kjøpt og betalt selv, og anbefaler de videre for eg synes det er gode produkter til en fornyftig pris. Tips meg gjerne om dine kupp funnet på iherb.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar