mandag 16. mai 2011

Fortsatt ingen lavkarbo kost.. :O

Grunnen til at det er stille fra meg enda er at eg fortsatt ikke spiser lavkarbo kost, og det har eg ikke gjort i hele år (er det virkelig så lenge??). Eg er gravid og har mer lyst på is og sjokolade enn sunn mat (fy) og så er vi midt oppe i flytting og oppussing nå, så matlaging er ikke særlig prioritert! Eg har rett og slett ikke tid til å lage skikkelig mat, og eg har vel egentlig ikke så veldig lyst heller siden eg har veldig lyst på det eg ser rundt meg, og det er som oftes ikke lavkarbo.. Min nye favoritt har en stund vært iskrem, kan ikke leve uten ;) Vurderer nesten å kjøpe meg en iskremmaskin (som kommer til nytte da eg kan lage masse deilig lavkarbo is!).

Bortsett fra dette så savner eg lavkarbo maten og holder meg oppdatert på lavkarbo og LCHF fronten gjennom media og blogger. Det er mye spennende som skjer - og lavkarbo brer virkelig om seg. Det virker som flere godtar lavkarbo som en livsstil og en måte å gå ned i vekt på enn tidligere og mange er ikke så fett skremt lenger.

Så eg har rett og slett lagt tilside lavkarbo kost for en stund (selv om hode mitt fortsatt tror eg er en lavkarber) men kommer til å begynne igjen så fort ting har roet seg, håper på det ikke blir så lenge til :)

Gratulerer med dagen i morgen, håper alle får en fin fin dag med feiring av nasjonaldagen vår :) Hipp, hipp hurra!

3 kommentarer:

  1. gratulerer så mye med graviditeten :) har selv to søte, små og du har virkelig mye kjekt i vente.. håper alt står bra til med deg :)

    SvarSlett
  2. Hurra, og gratulerer med ein liten i magen :) Håper du likavel vil holde bloggen gåande :)

    SvarSlett
  3. Takk :)
    Håper på at bloggen tutler å går videre ja, selv om den er litt på pause akkurat nå :)

    SvarSlett