tirsdag 31. august 2010

Taco grateng

Ok, mye taco siste uken... Eg laget taco til meg selv på lørdags kveld - og da måtte jo Thomas også få taco når han kom hjem på søndag, rester ble spist i går :P Puh! Laget da grateng på søndag for en smule variasjon. For å si det sånn, så blir det ikke noe som kan minne om taco i dag!
Ser ikke så veldig appetitlig ut dette, men glemte å ta bilde før vi begynte å spise..
Enkel taco grateng
Kjøttdeigen steikes i smør og en tilsetter krydder og vann. Kok inn. Ha i paprika og chili, steik i noen minutter. Ha blandingen over i ildfast form og ha ost på. Gratineres i ovnen i ca 15 min på 200 grader.

Eg serverer taco med ostekjeks av kavli ferdisskivet ost, rømme, salat, seter rømme, mini mais, løk, chili, dressing, feta ost, revet ost (altså det er mye ost, flaks for meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar