torsdag 9. september 2010

Mange utskjeielser!

Eg hadde store planer for ting eg skulle holde meg unna denne uken, se innlegg her. Grunnlaget for å kutte ut matvarer finnes her.


Kaffe, sukkerfri sjokolade, nøtter, atkinsbarer, tyggis og drops med kunstig søtning, sukrin, (lett, sukkerfri) brus, saft, te.
 
Altså, så har eg spist en god del sukkerfri sjokolade, spist sukkerfri cola flasker, drukket cola zero i dag, tygget tyggis på jobb, vin og lavkarbo øl i går, en bit vanlig sjokolade, røykt, spist nøtter - og det finnes sikkert mer!
 
Så eg har virkelig skjeia ut fra planen - sitter her med litt mageknip nå (det er vist straffen) - så eg har nok fått i meg en god god del karbohydrater, i tillegg til masse av matvarene det var meningen eg skulle holde meg unna. Så planen gjalt vel omtrentlig i en dag... *flau* Så har eg heller ikke trent for å kompensere litt.
 
Eg skylder på stress, da det er mye som er med på å stresse meg for tiden... Ikke at det er en god unnskyldning da, men en unnskyldning er bedre enn ingen ;) Eller? Eg får prøve igjen neste uke. . .
Synderen!

2 kommentarer:

  1. spist er spist...glem utskeielsene og begynn på nytt:-) hilsen Janicke

    SvarSlett
  2. Sant det - men det er jo så typisk at det blir spist så mye akkurat den uken eg ikke skulle det :)

    SvarSlett