onsdag 23. september 2015

Nøtte snack

Om du er som meg, så må en ha noe OK i vesken til nødstilfeller. Det hjelper ikke å ha ost eller egg som ligger der på førtiåttende timen.

Nå er disse på vei hjem til meg fra iherb, fine alternativer til 'veske snack'. Mine får ligge i en herlig glassboks fra agentm.

Organic bazile nuts, usaltet.

Macadamia Nuts, dry roasted, salted.

Organic walnuts, halves and pieces.

Organic raw almonds.


I min handlekasse, blir dette akkurat innenfor 350 kr inkludert frakt (da er billigste fraktmulighet valgt). Sjekk alltid at total verdi er under 350 kr i kassen, dette skal være inkludert frakt.

Man bør fordele varene etter vekt/pris, slik at man bestiller så man kommer innenfor den billigste frakt måten og at man totalt har en pris på under 350 norske kr.  Informasjon om frakt og vekt finner man om man går i "kassen". Nå kan man velge norsk valutta på iherb - og omregningskurser finner du på toll.no om du bruker annen valutta.

Om du er ny til iherb, kan du bruke min kode VUK418 og får da noe avslag på første bestilling.


Obs på at nøtter er veldig godt, og det er lett å spise for mange. Det skal ikke mange nøttene til før man har spist en porsjon.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar