mandag 16. august 2010

Ny blogg :)

Nå har eg laget til en ny blogg, den nye her på blogger.com, i motsetning til den gamle som var på blogg.no. Grunnen til eg skifter bloggleverandør er at eg synest det er flere funksjoner i forhold til utseende og oppbygging av bloggen (som eg greier å få til) på denne, og det lettere å finne frem blandt gamle innlegg. Noe av poenget med å lage en blogg her er at en finner lett frem til oppskrifter, og oppskrifter skal det bli!

For tiden er eg opptatt av å spise lavkarbo (LCHF). Dette har eg holdt på med på og av siden november 09 - med kortere eller lengre perioder med lavkarbokosthold. I grunn har det ikke gått så lang tid før eg har spist karbohydrater igjen i noen dager, for så å hoppe over til lavkarbo. Det er ikke alltid like lett å spise mat uten karbohydrater, spesielt ikke på farten. Nå er eg ganske bestemt på å holde meg til lite karbohydrater - rett og slett for eg føler meg mye bedre med dette! Eg 'jobber' med å finne oppskrifter og tips til en lettvint hverdag på lavkarbo, så tips og triks mottas med takk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar