torsdag 7. oktober 2010

Ferdig med latskaps uke!?

Den siste uken har jeg holdt meg inne, jeg har sittet på rompen og spist masse lavkarbomat, nøtter og lavkarbokake. Har vært syk i helgen, og da har det ikke blitt mye aktivitet i dette grusomme været som har vært... Og imobiliteten har vart helt til nå, så jeg føler jeg har en rompe av bly som virkelig ikke vil opp av sofaen :P Men i dag er det glimt av sol, ikke noe regn (bank i bordet) og en fin fin mulighet for meg å prøve ut micoach for første gang! Og jeg virkelig gru gleder meg, gleder meg til å prøve ut og komme i gang, gruer meg fordet jeg ikke har løpt/jogget på over et år! Jeg har også store planer om å spyle utenfor og å skifte på sengen, så satser på å faktisk få gjort det også - gjøremål har en tendens til å forbli ugjort ;)

Ønsk meg lykke til, jeg trenger det :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar